slapp dah !

tja !
dagen idag har varit slapp dag, har inte hänt så himla mycket i skolan, har varit som en vanlig dag iallfal, efter skolan så kom mamma oh hämtade mig, och sen åkte vi hem, när jag kom hem så satte vi på en pizza i ugnen, sen åt jag oh sara den, mamma skulle bort med henne jobb så hon åt ingenting, men jag oh sara satt ett tag vid bordet och skrattade sjukt mycket xd, men sen loggad jag in på datan ett tag, sen träffade jag fanny, mötte henne och sen drog vi till centrum, köpte lite godis, och sen satte oss vid bowlingen, sen kom bella och vi pratade ett tag med henne, och sen kom pope xd sen skulle jag hem, eller inte hem men aa ville hem, så ag oh fanny drog hem, och åt chips och kollade på tv, pratade rätt så mycket också, skönt att får prata ut det flesta, men iallfal, en slapp dag kan jag ju säga, och sen en sak till, i morron är det sista dagen på prolympia, sen börjar jag på ektorp, ska bli skiit kul att få komma tbx till allting igen, har saknat allting, och jag gjorde fan fel val att byta till den skolan ;o men nu är ju allting löst så det 'r ju bra :)
menhare bra !
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0