fridi to day !

hej !
dagen idag va sjukt bra :)
skolan va sådär, hade idrott i slutet och det va rätt så kul, sen åkte jag hem till frida, och sen drog vi hem till min mamma, vi hämtade pengar och så, sen tog vi bussen till stan, vi gick ett tag på stan, jag köpte två tröjor och ett par leggins :D och frida köpte bara hårspray, men sen tog vi bussen till frida igen, ochhämtade hennes saker, och sen hem till min mamma igen och hämtade mina saker och sen till min pappa och lämna sakerna och fixa oss lite, och sen drog vi till gårn :) när vi kom dit så vare typ inga där ;o men senare kom lite flera, och det va fan sjukt kul där, jag och frida flummade ihälj oss själva ;o hahahah :) sen stängde gårn, så vi drog hem till frida och hämtade hennes laddare, och sen så gick vi emot mig, påvägen träffade vi på fyllotharri, hahah xd men han va lite borta så vi sket i han. Men vi gick runt ett tag ute, och sen så gick vi in till mig, satte oss vid datan, jag satt vid datan ett litet tag, sen somnade jag, och frida satte ett tag vid datan närjag somnade :) hihi, men puss på dagen då förihelvete :D
FRIDAHJELM IS THE BEST OF THE FUCKING WORLD !!!!!!!


Kommentarer
Postat av: frida!

du är bäst abb <3

2009-11-23 @ 14:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0