17 November !

hej !
dagen idag, vaknade, duschade ett tag, sen gjorde mig iordning, sen tog cykeln till skolan, första lektionen hade jag tyska, gick väl rätt så bra, sen vart det engelska, det va glosor, och jag hade inte tränat någonting, hade inte ens tittat på orden, men sen så fick vi en rast, och sen hade vi mentorstid, och där pratade vi om hur livet serut, vad vi gör för saker och hur vi är, det va iallfal kul, skönt att få lyssna på någon som verkligen kannågonting om livet, man fick reda på mkt saker som man inte visste att man själv gjorde, som man sjäkv tänkte efter att man faktist hade gjort, men iallfal, sen vare lunch, rätt så god mat, och sen så vare specialt idrott, va inte med på den för att jag har problem med ryggen, så satt i skolan och läste istället, och sen efter 3 timmar så drog jag hem, åt lite när jag kom hem, och sen åkte jag oh mamma till hagebcentrum och handlade lite, och sen hem igen, och nu sitter jag vid datan, blir väl att dra till gårn sen, det är tjejkväll så vi ska göra tacos, det kommer nog bli gott iallfal :)
men hare bra puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0