saknar er !

 

;(

asså jag saknar er otroligt mkt, jag vet inte hur jag ska göra, det finns så himla många minnen som jag bara har fått upp i huvudet just nu, som jag tänker på så himla mkt, oh som jag saknar så oerhört mkt, jag saknar er alla, och då menar jag verkligen ALLA, ni va dom allrabästa för mej, ni fanns alltid när man behövde nån att prata med, men vad vare som plötsligt hände, allting bara försvann, allting blev helt konstigt, jag fattade ingenting, men jag vill bara säga att jag saknar er, jag saknar allting med er, jag saknar hur vi hade allting tsm oh hur vi klarade oss igenom allting, då man va ledsen, oh när man kom till träningen så försvann allting det ledsna inuti mej, jag vart så sjukt glad, för jag visste att det hära var verkligen någonting jag ville göra, och dom människorna som va på samma plan som mej, oh som kallades ett lag, dom va dom underbarate människorna som någonsin har kommit till denna jord,

asså det jag försöker säga till er alla är att jag verkligen älskar er, oh att jag saknar er så himla mkt, ni 'r allting för mej, snälla kom tbx, snälla kan inte allting bara bli som förr, så jag verkligen va som gladast, nu förtiden är jag bara ledsen, oh nu vet jag vad det är som gör mej ledsen, det är att jag inte har er i min närhet längre, jag saknar er, ni är dom som betyder mest för mej, när jag sitter här oh skriver så rinner en tå ner för min kind, för det säger hur mkt jag älskar er !

lindöff, som nu är saltängen ..<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0