några riktigt bra dagar !

hejhej
har varit på ålandskryssning i 2 dagar, och det har varit sjukt jävla kul, har åtit skit god mat oh drukigt mkt goda saker, va med min kuisn mycket, oh vi hade skit kulhaha :) men på båten så började det gunga massor, och jag är lite åksjuk så jag mådde skit illa ett tag,men jag sov så det gick bort, och jag körde massa med spel oh grejjer också, oh ajg vann lite pengar, haha jag massa med 5:or oh 10:or i min jackficka hahaha, :)
men sen när jag kom hem till norrköping så skulle jag dirket till gårn, det va disco och jag skulle jobba där, så jag fick åka på dirren dit, ochdet va väl sådär där, jag stod i cafet ett tag, och i antren ett tag också, det va sjuk träkigt i antren men i cafet vare lite roligar haha :) hände inte så himla mycket där heller, va rätt så tråkigt, menmen, hahaha, och sen drog jag hem till amanda, för jag skulle sova där, vi satt en liten stund vid datan, oh sen gick vi oh la oss, jag va dö trött så jag somnade typ på dirren ahah :) skit skönt vare fan ahahah, och sen vaknade vi typ vid kvart i 12, och vi kollade lite på tvn, och sen gick vi oh åt frukost, och nu sitter vi vid datan igen hehe :) vi ska snart hem till mej oh fixa lite saker, och senare kommer frida,och senska amanda bort till nån som fyller år, och då ska nog jag oh frida dra till gårn, och sen kommer nog amanda dit :)
tack alla som va med mej dom hära dagarna, jag hade sjukt kul, ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0