julafton !


godjul påer !

hoppas ni all ahar haft en bra julafton för det har jag haft,
först så vaknade jag, och då låg det ett packet på golvet som jag fick öppna, och där i va det en morgonrock, dö skön oh dö fiin :) sen ick jag up och åt frukost med sara, hon fick ocksp en morgonrock, vi åt lite balndade saker haha, men gott vare, och sen kom pappa hem, och då fixade jag mej lite, och sen öppnade vi våra julklappar, och jag fick presentkort på stadium, ginatricot, H&M och kick,och sen 1000 kronor i handen, och sen så gick vi hem till mina kusiner oh åt lite, det var god mat och så, och sen öppnade vi packet där, och jag fick en parfym, balsam oh shampo och ett presentkort på thirtstore av farmor & farfar :) men senare iallfal så skjussade farmor oss till min moster, och så va vi där, vi öppnade lite packet där också, och av mormor oh morfar fick jag legins, en tjocktröja, mössa, och så :) och av mamma oh micke fick jag presentkort, smink, parfym och lite små saker, och av sara fick jag nån sak som man kan färga ögonfransarna och ögonbrynen :) men senare iallfal så spelade vi lite spel oh hade kul, och vi klockan 12 så åkte vi hem, och då satte jag mej vid datan ett tag och pratade med några hehe :)
men tack alla för en underbar jul, och tack för alla presenter ! :)

Kommentarer
Postat av: fridah :)

du är bäst pullan ! :* <3

2009-12-26 @ 00:23:14
URL: http://fridaahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0