bästa !

hejhej
vaknade upp med frida, vi vaknade typ vid kvart i 12, vi gick upp ph åt frukost, hahahah aa våra ägg anföll oss hahahaha xd aa sen iallfal gjorde vi oss iordning lite, och sen drog vi hem till frida oh sätdadehennes rum oh sen chillade lite hos henne,och sen kom amanda, oh efter det kom virre oh tim, oh vi kollade på film lite hos frida, och sen så kom dino oh saman, och så satt vi oh pratade med dom ett tag, och sen drog virre oh tim, ochj då drog vi hem till mej oh jag åt lite och sen packade, för jag ska sova hos amanda,och sen drog vi hem till henne, oh sen så följde vi frida hem lite senare, och nu sitter jag oh amanda vid datan, gör typ ingneting typ sörjer :/ nae men aa, 
 
Amanda&frida jag älskar er !
ni är som allrabästa jag har ska ni veta, ni eller ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0