allrabästavänidag !

hejhej !
vaknade idag vid 1 :) är skit trött men jag orkarinte sova mera haha, för jag ska snart träffa fridi, vi vet inte vad vi ska göra precis men vi hittar väl alltid på någonting att göra, men just nu sitter jag iallfal vid datan, ska väl sanrt äta någonting tror jag väl, och sen göra mej iordning,
men i morron är det iallfal cuuuup ! har längtat efter fotbollen dö mkt, så efter julen nu i januari så ska jag börja träna rätt så mkt, eller ska försöka med min rygg, får se hur det går, men jag ska fan försöka ;o
men ni alla får ha det bra !
puss !





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dej min schnygging :d <3

2009-12-28 @ 16:22:04
URL: http://fridaahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0