aa bästa dagen igår !

hojhoj !
aa ska berätta lite om dagen igår, aa jag va hemma först ett tag oh åt lite med min släkt, och sen så gick jag oh mötte frida, och sen gick vi hem till henne, ioch sne kom dinop oh ermin, och så satt vi oh rpatade emd dom lite,  oh ermin fyllde ju år igår så grattis till honom ! och sen kom virre oh tim, och så såg vi lite på film oh så, och senare kom este, och sen skulle alla dra, och då gick jag oh frida hem till mej oh hämtade lite saker för jag skulle sova hos frida, och sen gfick vi hem till frida igen, och så satte vi oss vid datan ett tag, coh sen gick vi oh la oss, aa en bra dag vare iallfall, tack alla ! och grattis bästa ermin !
men idag vaknade iallfa jag oh frida vid halv 12, vi fick up oh åt frukost oh gjorde iordning oss, och sen drog vi ner till stan, och jag köpte mjukisbyxor, en tröja, hårspray, läppglans, en borste till min brunkräm och en mascara, coh sen drog vi hem igen, och nus itter typ frida oh slår mej med nån jävla halsduck oh gjorde så jag fick skriva om hela texten, ohhh -.- haha aa hon är ju lite cp om jag får säga det själv xd aa men ajg älsakr henne endo !
haha aa men hare bra ! :)

Kommentarer
Postat av: fridah

bästa dagen ! , haha måste fan göras om , jag garvade sönder nästan fan xd , men dom är ju lite konstiga fan ;o inte kul när man skiter på sig av filmen heller för den delen , haha

älskar dej bäbiis ! <3

2009-12-26 @ 19:51:47
URL: http://fridaahjelm.blogg.se/
Postat av: frida

hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha

förlåt bara för att jag har visssa anfall (A) <3

2009-12-28 @ 16:25:35
URL: http://fridaahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0