vilket smink använder du ?










¨
villket smink anänder du `? detta använder jag.
för det mesta använder jag smink, ibland om jag inte orkar sminka mig så mkt så tar jag bara lite puder på kinderna, oh lite mascara, annars så brukar jag ta alltid på bilderna, igentligen så ska man ju använda mineral smink, för det hjälper ju så att du inte får så mkt finnar i ansiktet, men det är så dyrt att köpa dom sakerna så jag köper detta istället, jag brukar ha vit kajal vid ögonlocken också, men det är bara ibland, så df la jag inte ut någon sådan bild på den ! :)

Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg sötnosen ! (: <3

2009-08-13 @ 14:22:29
URL: http://bellasplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0