R.I.P !



Hejhej !
idag hare varit en rätt så jobbig dag, först kunde jag inte sova så bra, sen när jag vaknade så regnade det skit mkt, så pallade inte gå ut så jag stannade hemma, oh efter ett tag så ringde telefonen, oh det va mammas kompis elin, jag visste nästa vad som hade hänt, oh det va sant, hennes hund betsy hade dött ;( oh det va den bästa hunden i helavärlden, jag har alldrig i hela mitt liv träffat någon så snäll oh underbar hund som henne, hon kom alltid springande när man kom hem till dom, hon va alltid så glad, men  nu när man kommer till dom, då kommer deet vara helt tomt, ingen betsy kommer komma fram oh vara så glad när man kommer, ucch ;( men sen så åkte jag på träning, när jag kom fram oh kramade mimmie så började jag gråta igen, men jag gick bort därifrån,men sen vart det bättre, sen efter träningen så kom jag hem, oh jag duschade oh åt, oh nu sitter jag vid datan, ska väl sart lägga mig, är rätt så trött,
men hare bra alla ! <3

Kommentarer
Postat av: vendela

r.i.p betsy :( <3

2009-08-13 @ 22:20:45
URL: http://vendelanna.blogg.se/
Postat av: bella

r.i.p betsy :(

gumman då, jag vet hur det är ! <3

2009-08-14 @ 11:56:40
URL: http://bellasplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0