natalies fest !



hej :)
idag vaknade jag hos mimmie, vi gick up oh åt frukost, oh sen så gjorde jag mit lite iordning, sen drog jag hem, närjag kom hem så fixade jag mig lite hemma med, oh sen hämtade vendela mig oh sen åkte vi ner till stan oh mötte mimmi, oh sen köpte vi en present till nathalie, sen åkte vi hem till vendela oh gick in på datan ett tag oh sen åt vi lite, oh sen började vi göra oss iordning för nathalies fest, sen kom min pappa ph hämtade oss sen hämtade vi martina, oh sen åkte vi till nathalies fest, när vi kom dit så va det rätt så många som hade kommit, men vi satte oss ner på en stol, oh sen när alla hadde kommit så började vi äta lite, det blev tacos, rätt så gott vare iallfal :) sen så satte alla sig vid tvn, oh vi satte på en skräckfilm, den va väl okej, sen så satt alla oh pratade lite, sen kom typ allas föreldrar så alla åkte hem, oh när jag kom hem så satte jag mig vid tv med pappa ett tag, oh sen satt jag mig vid datan, först funkade int einternet men efter ett tag gjorde det dä, sen satt jag uppe till typ 2, oh sen gick jag oh la mig, men jag kunde inte sommna, så jag kollade på tv ett tag, men sen kund jag somna när klockanva 5 -.- men iallfal, det har varit en bra dag, oh tack alla som har vairt med :) <3 FLER BILDER KOMMER SENARE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0