Fortfarande sjuk !



jag har inte skrivit så jätte mkt om helgen oh så för att jag har inte orkat, har varit sjukt oh grejjer, men jag kommer nog skriva lite mera om veckan iallfal, det är ju skola i morron oh så, men jag får se hur jag mår på morgonen. asså det är så jävla sjukt jobbigt att vara sjuk säger jag, fy fan, jag har typ tagit 5 tabbletter om dan eller nåt ;o haah känner mig fan som en knarkare eller nåt ahah xd och jag har inte ätit så mkt heller, jag har typ bara drukigt oh så. men jag hoppas att jag blir bättre i morronbitti, för jag vill till skolan, haha nae men asså vi får ju saker oh så den hära veckan oh vi börjar jobba så jag vill inte missa allting,
men nu orkar jaginte skriva mera, men alla får ha det bra !
kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0