bloggen har cpat xd



Hej !
jag har typ inte lagt in några inlägg sen i lördags, oh det är för att bloggen hade typ cpat eller nåt haha, nae men man kunde inte lägga in några inlägg ellet nåt ;o så jag fick vänta tills idag.
men iallfal, igår började skolan, första dan va typ chill, vi gjorde inte så mkt men det va ändå rätt så kul att få träffa alla igen, typ alla i skolan hade förendrats sig skit mkt ;o haha.
men idag vare ju skola på morgonen, när jag kom dit så typ vare information oh så, sen vare typ rast, oh p den andra lektionen så skulle vi typ pynta klassrummet, fast vi hann inte så mkt, men jag oh några till ska typ göra som ett träd oh i trädet ska det va massa med frukter oh sen m´namnen i frukten, hahahahahahhaahhahaha, men det kommer ju bli lite fint ;) hahaha. men iallfal vi slutade vid 1, jag stannade kvar typ en kvart i skolan oh sat med några, sen hade jag selle med ralle en bit, h sen när jag kom hem så gick jag oh sara ner i affären oh pantade burkar, oh sen köpte pizza mmm vad goot !
sen så åkte jag oh sara ner på stan , jag köpte en adidas tröja :D oh en t-shirt :) fintfint, oh sen kom pappa oh hämtade mig oh skjussa mig till träningen, oh efter träningen så kom jag hem oh satte mig vid datan, oh snart ska jag dushca oh sen ska jag äta lite.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0