11/7-09 tisdag !



Idag gick jag up vid halv 6, för att gå in till syrran oh sjunga oh ge hennes presenter, oh sen gick jag oh la mig igen, hahah :) men sen gick jag up vid halv 12 igen, med världens mensverk, hade skit ont i mage, så jag spydde oh massa, sjukt ont i magen hade jag, fy fan, jag kunde knappt ligga still, det känndes fan som jag skulle dö eller nåt ahah xd men efter typ 30 minuter gick det över, så jag gick in i dushcen oh duschade, sen gjorde mig iordning, sen kom saras kompisar oh mormor oh morfar till oss, men mormor oh morfar åkte efter ett tag, men hennes kompisar stannade, efter ett tag va det så tråkigt att bara sitta här hemma oh ruttna så jag drog ut med becca ett tag, sen träffade vi frida, oh sen skulle becca hem efter ett tag, oh sen gick jag hem, när jag kom hem satte jag mig vid datan oh chattade lite, jag hade ju webb med bästa angelica juue :D haha vi hade ju fett kul hahahaha, vi tog lite kort också, haha klockrenaste dagen på länge tror jag, haha angelica typ tog en tändare i webben oh spruta hårspray så det så det blev värsta lågan, hahahhaah vad vi garvade asså hahahaha, bästa juue (:
HAHAHA love you söötan ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0